Nelly.com

lördag 26 februari 2011

Nu är flytten klar.

Jag har flyttat över alla mina inlägg från Metrobloggen, sen de hotade att stänga ner sin portal. De har visserligen tydligen ändrat sej, men jag litar inte på dem. Bara tänk på att de plötsligt drog in på betalningarna till sina bloggare. Därför kan jag inte lita på dem igen. Visserligen gick jag med där efter det att man inte betalade sina bloggare. Så det är inget som berör mej.

Jag har fått kontakt med Ted Valentin, som har fixat ett program, så man kan överföra/exportera alla sina inlägg från Metrobloggen till en annan blogg. Adressen till det programmet är http://www.flyttametroblogg.se . Pröva om du är osäker på att Metrobloggen ska finnas kvar. Det kan ju vara bra som en backup för dej också.

Lycka till!

2 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Jag har försökt men är troligen för sjuk för att fatta...jag lyckas inte!! Kramiz

Frogprincess sa...

Näe, varför lite på dem igen? Tänk så många som hann deleta sina bloggar och göra ett hästjobb med att flytta andra bloggar och sen är allt precis som vanligt igen.... fattar inte vad de håller på med.
Ha en fin dag!