Nelly.com

söndag 16 oktober 2011

Ny resa på gång.

Om inget oförutsett inträffar, så ska vi resa till Side i Turkiet i maj nästa år. Vi bokade en resa på nätet idag. Det är så bra för oss att resa med Turkietresor, för de har avresor från Ängelholm. Vi bor bara cirka 100 meter från hållplatsen där Flygbussen går. Det är jättebekvämt och bra. Visserligen kan man inte säga exakt avresetid än, så vi får hålla tummarna att det fungerar.
Det här är en bild från Side, nästan intill hotellet vi har bokat på. Det är så vacker utsikt och härligt vatten. Vårt hotell har gratis solstolar vid stranden. Förra gången i våras, träffade vi ju Fenixmona och hennes man där.

Klicka på bilden på henne, så kommer du till hennes specialsida om just Side.

Om du vill läsa mer om vår resa till Side i maj i år, så har du adressen om du klickar på bilden här.

Välkommen till min sida. Skriv gärna en kommentar så blir jag så glad. Gilla

10 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Underbart! Så himla kul att ni kommer ner!! Nu blir det dubbelt så kul att vänta o längta! Kramiz!!!

Fenixmonas sa...

Jag längtar Gilla! Nu la jag ju ut evenemang på FB igår men FB är ju inte vad det varit så det vete hundan hur det går fram. Jag är rädd att bara närmaste dvs de få som jag skrivit senast med får det, resten ser det kanske inte alls...Så nu hänger det kanske på att de som ser det bjuder sina vänner annars blir det inget spridning på det. Kram

MiMi sa...

Många som bokat mer Turkietresor nu senaste och dessutom fått resor till bra pris men som du skriver just att de flyger fr Ängelholm!

Fenixmonas sa...

Nu längtar jag Gilla! Ska bli så roligt! Denna gången hoppas jag få visa lite mer i vårt Side...härliga fiskrestauranger t.ex. Kramiz

Fenixmonas sa...

Jag ska ta och lägga in dig i min sidkolumn också, måste bara få lite tid över så jag hinner! Synd om inget upptäcker din fina blogg! Kramiz!

paloma sa...

Jag upptäckte den nu! Har varit inne hos dig på metrobloggen förut,Denna härliga bild känner jag igen! älskar Side! jag och lillan var med där i Maj i år! Vi skall med åka tillbaks nästa år! I Maj! Trevlig blogg du hadde föresten! Återkommer:)

Ninja sa...

Hej! Jag hittade hit via Fenixmona...jag skriver också mycket om resor eftersom vi reser en del....

Fenixmonas sa...

Å`så roligt Gilla att vännerna upptäcker din jättefina blogg! Himla kul! Kraaaam!

Ninja sa...

Hej! Jo, jag vet att vykorten i grekland kommer från Santorini det var därför vi åkte dit :)

Ninja sa...

Kul att du gillar mina bilder från Santorini.....det kommer mer :)