Nelly.com

onsdag 16 november 2011

Avbokad resa.

Ja, så blev det inte av ändå med den resan vi hade bokat med Turkietresor. Sibbe läste recentioner av hotellet och de var inte nådiga. Man skrev att det var myror överallt även på matborden. Maten på buffén hade inte lock och flugorna satt på maten. Då är det ju så att man nästan vill kräkas.
Vill du se vad jag skrev om vår resa till Side i maj 2011, så klicka på bilden ovan.
Det här är "piratbåtar" som ligger utanför Sides stränder. Jag tog bilden då, när vi bodde på Hotel Dogan. Det har blivit ett Supremehotell hos Ving och ska vara färdigbyggt och nyrenoverat till sommaren. Nu håller vi på för fulla muggar att boka en annan resa. Vet inte idag vilken det blir. Håll tummarna att vi hittar nåt bra. Det finns ju en hel del att välja på, men oftast blir det långt från havet och stranden och det vill vi ju inte. Side är ju väldigt fint. Om du vill läsa mer kan du klicka här på bilden.

En annan fin länk kommer du till om du klickar på vännen Monas bild här under.

 Så har jag skrivit om den resan hos Reseguiden. Klicka på flygplansvingen, så kan du läsa om den där.


Håll nu tummarna att vi hittar något vettigt! Kram alla vänner!

Välkommen till min sida. Skriv gärna en kommentar så blir jag så glad. Gilla

5 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Å´nej! Detta har jag inte hört om detta hotell, men jag har ju inte bott där själv så jag vet inte...har ju bara hört gott om det. Hoppas nu att ni hittar något riktigt bra...prata med kristina C. hon har ju hittat ett toppenställe! kramiz

Fenixmonas sa...

Kristina Chattilon finns bland mina vänner på FB...lägg till henne så kan du få bra tips! Kramiz!

Karpstryparn sa...

Ja, Fenixmona kan en hel del om Turkiet, hon är ju där lite då och då och brukar berätta för mig om det.

Fenixmonas sa...

Godmorgon! Kristina hade en blogg men den ligger i träda just nu då hon håller på att flytta och där emellan jobbar för att dryga ut pensionen så hon kan resa...Så fort hon får chansen så bär det av på en ny resa. Som du såg i min blogg så är det stora förändringar på G i Side igen. Senaste "renoveringen" av staden, strandpromenaden, blev ju väldigt bra...så detta ska bli spännande att få se nu i vår. Kramiz!!

Jenfan75 sa...

Men så tråkigt.. Men det är ju tur att man upptäcker sånna saker innan man har farit.
Hoppas nu att ni hittar en ny resa snart.. *Kram*