Nelly.com

måndag 9 april 2012

Det blir en stockholmsresa så småningom.

I augusti tänker vi resa till Stockholm. Det är en fin orsak till det, för ett av mina Barnbarn ska gifta sej. Jag har fortfarande inte träffat hans blivande hustru, så det ska verkligen bli trevligt. Vi har fått en sån förtjusande inbjudan gjord med Scrapbooking.

Än har vi ju inte ordnat med övernattningar eller så, men resa ska vi.


I den här fina kyrkan i Rimbo ska de vigas.

Bilden har jag kopierat från Svenska Kyrkan på nätet.

 Sen blir det bröllopsmiddag på det här stället. Det heter Rånäs Slott


Det ska gå att ordna övernattning där också. Lite tidigt ännu, men före den siste den här månaden gäller det att  svara.

Välkommen till min sida. Skriv gärna en kommentar så blir jag så glad. Gilla

12 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Vi ska också på bröllop i Stockholm i augusti! Min gudson gifter sig då med sin Jessica i Ulriksdals slottskapell den 25 augusti, Kramiz

Margit sa...

Så intressant och så kul..att få bli bjuden på Bröllop!!! Fina bilder från kyrkan. Spännande också att få se BRUDEN!!
Kul att ah roliga saker att se fram emot!!!!
Kram!!!!!

Fenixmonas sa...

Då får vi se Gilla vad vi kan få fotat för fint! kramiz

Fenixmonas sa...

Ja. jag tror att festen i Side blir kanonbra! Ska bli så roligt...Kramiz!

Fenixmonas sa...

Ja, nu närmar sig våra resor och värmen har kommit vid medelhavet...så gott! Kramiz

Fenixmonas sa...

Idag får du träffa de fina kamelerna hos mig! Kramiz

Ninja sa...

Så trevligt det låter......vi ska också på bröllop i maj :)

Fenixmonas sa...

Klart vi längtar efter sol o värme nu! Kramiz

Fenixmonas sa...

Ja, det finns ju så många härliga motiv i Side! Kramiz

Fenixmonas sa...

Kan tänka mig att du tog många blomsterbilder i Side, där är så fint vid den tiden som ni var där. kramiz

Fenixmonas sa...

Idag blir det resa här, till vårt grannland! Kramiz

Fenixmonas sa...

Grannlandet för oss är ju norge förståss...och konfirmationen vi var på var mycket fin och heter Humanistisk konfirmation. Kramiz