Nelly.com

måndag 7 maj 2012

Jag blev lite knäsvag idag.

I morse hade jag ont i min ena vad, när jag tryckte på ett visst ställe. För ett par år sen, när vi hade varit på Mallorca, så fick jag en lättare propp i benet. När jag tänkte på det blev jag lite rädd, så vi begav oss till sjukhuset, så jag fick kollat mitt ben. Nu var det inte så farligt, att vi behöver ställa in vår resa till Kos lite senare. Vill du läsa mer, så kan du kika in där. Klicka på bilden så får du se.
    

Välkommen till min sida. Skriv gärna en kommentar så blir jag så glad. Gilla

3 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Tur att det inte var någon propp denna gång! kramiz

Fenixmonas sa...

Ja, inte sant...visst är det ett bra påhitt...tror det kan bli fint att umgås vid poolen! Kramiz

Fenixmonas sa...

Härligt med massage, så det ska bokas snabbt denna gång...Kramiz