Nelly.com

söndag 21 augusti 2011

Vi ska ju snart resa till Rhodos igen. Så jag tänker tillbaka till vår förra resa dit 2008.
Jag skrev ju ett Resealbum i Resguiden och där kan man läsa om den förra resan.
Klicka på den här bilden så kan du läsa mitt album. 
Klickar du på den här bilden kan du se ett bildspel från Rhodos. 
Vi hade flera vackra solnedgånger under den tiden och här är en av dem. 
Jag är förtjust i gamla dörrar och den här är inget undantag. 
I Rhodos Gamla Stad finns det en hel del fina gamla gränder och den här bilden tycker jag själv mycket om. 
Det här är typiska grekiska tapas, som vi satt och åt vid en servering.


Välkommen till min sida. Skriv gärna en kommentar så blir jag så glad. Gilla

8 kommentarer:

Margit sa...

Hej Gilla!!! ja snart är det 1 r sedan..då vi "upptäckte" att vi sammam dag..skulla till Mallorca..OCH så hamnade vi också på Palma Nova!!!
Och nu är ni snart resfärdig till Rhodos..och vi..även denna gången till Palma Nova...och till "ERAT HOTELL!"
Vi åker från Arlanda på tisdagmorron kl 07.15...
Känns skönt att få "åka iväg" koppla av och bada och njuta och äta god mat på kvällarna!!!
NÄR ker ni då???
Kram på er båda...från Lasse ch mig....

Fenixmonas sa...

Har aldrig varit på Rhodos men förstår att det är fint! Borde nog göra ett besök där...
Ja, den stackarn bröt ett revben mitt i säsongen! Det blir ett stort avbräck för henne. Kramiz

Fenixmonas sa...

Synd att inte fler kikar in här så de får lite reseinspiration! Lägg ut en länk på FB då o då! Kramiz

Fenixmonas sa...

Jag älskar fisk och finns det färsk fisk på matsedeln så tar jag hellre det än kött! Kramiz

Fenixmonas sa...

Nu har jag delat din reseblogg på FB! Kramiz

Fenixmonas sa...

Om en timma sitter min dotter och hennes familj på planet, på väg mot sommaren i Side! Kramiz

Fenixmonas sa...

Ser fram emot nya bilder sen! Kramiz

Agneta sa...

får se om det går att kommentera hä då, hr fått problem på din andr blogg igen