Nelly.com

fredag 27 november 2009

Fredagskväll med Idol

Snart börjar Idol. Jag är helt tagen av det programmet. Som jag skrev igår, så var vi ju på Väla köpcentrum och då fick Maken se sin IDOL Laila Bagge. Sen var han lycklig hela kvällen igenom. Så därför får jag se honom framför TVn i kväll också. Han gillar inte sångtävlingar eller liknande i vanliga fall. Men HENNE vill han se. Han gillar att titta på TVn, men då på andra program.

Idag, har jag städat huset på hundhår. Det blir massor efter en Berner Sennen även om han inte bor hos oss. Noack heter han i alla fall och bor med Matte och Husse. När de jobbar tar vi hand om honom. Det gör vi så gärna, men nackdelen är just den, att det inte blir lika fint och rent hos oss numera, sen han kom in i vår världsbild.


I går kväll hade jag en trevlig afton framför datorn. Jag hade hittat en rolig sajt, där man kunde förändra sina foton på ansikten. Här kommer ett sådant.

Ha en trevlig kväll framför TVn eller inte.


Inga kommentarer: