Nelly.com

onsdag 25 november 2009

Virus!!!

Jag har inte tyckt att det var så kul idag. Först och främst för vädret har inte tilltalat ett dugg. Regn och blåst tycker vi inte är så inbjudande precis. Men snart är det dags att gå ut med vår adoptivson fastän det regnar och ruskar. Det är barnbarnets Berner Sennen. Vi tar hand om honom, när hon jobbar.

Så här såg han ut som liten bebis. Men han fyller faktiskt tre år i januari, alltså tjugoett hundår.

Här är han lite större. En Berner Sennen kan bli upp till sextio kilo tung.

Jag skrev ju Virus i överskriften. Det stämmer inte riktigt. Min browser har varit mycket långsam de senaste dagarna och lagt av lite hit och dit.

Så jag letade efter virus i mitt virusprogram, men det fanns inget. Däremot två spionprogram. De tog jag bort med Spybot, ett antispionprogram. Nu får jag hoppas att det blir bättre.

Så här skulle jag vilja se att vädret var idag. Det dröjer till sommaren.

Inga kommentarer: