Nelly.com

fredag 27 juli 2012

Bingo!!!!

Första gången jag kom i kontakt med Bingo, var när min dåvarande man fortfarande levde. Man började anordna Bingoaftnar genom Brandmännens Idrottsförening. Där var jag med en gång.
Inte vann jag inte!
Senare var det så att min man var säljare för ett företag, som tryckte bingolotter bland annat. Vid ett tillfälle var det en stor fest för de anställda och även vi, som var bihang fick följa med. Vi reste hemifrån till Edsbyn, där festen var. Då fick alla några lotter var och vi spelade av bara den.
Inte vann jag inte!

Sen blev det ju BingoLotto på TV med Leif  "Loket" Olsson. Då var det riktigt kul med Bingo. Det var många år senare, men vid ett tillfälle så vann jag ett presentkort på 5000:- genom Fritidsresor. Då hade jag faktiskt redan beställt en resa genom dem, så de pengarna kom väl till pass.
Numera blir det sällan jag spelar Bingo, men om man har lust så kan man gå in på bingosidan.com. Där kan man spela Bingo av många sorter. Det finns andra tävlingar där också.

Välkommen till min sida. Skriv gärna en kommentar så blir jag så glad. Gilla

Inga kommentarer: