Nelly.com

tisdag 17 juli 2012

Jag är med i en bildtävling hos Fritidsresor.

              
Fritidsresor har en tävling på gång om den bästa semesterbilden. Jag är ju lite galen och vill vara med att tävla med mina foton nästan överallt. Du kan se mitt speciella semesterfoto här. Klicka på bilden!

Har du klickat på bilden och röstat på den nu? Tack för det! Bilden är tagen på Rhodos, så jag tyckte att den passar in här på min Reseblogg. Jag tycker själv att det är vackert i den här gränden i Gamla Stan i Rhodos Stad.

Välkommen till min sida. Skriv gärna en kommentar så blir jag så glad. Gilla

3 kommentarer:

Fenixmonas sa...

Självklart ska jag rösta på dig, hinner dock inte just nu måste iväg tidigt till jobbet idag! Kramiz

Gilla sa...

Det gäller att sätta hur många stjärnor du tycker att jag är värd.

Kram/Gilla

Fenixmonas sa...

Morning! Femstjärnigt förståss, precis som alla dina bilder! Kramiz