Nelly.com

tisdag 4 maj 2010

Jag hade ingen aning!!!!

Häromdagen skrev jag om detta som hände den 1 maj. Inte skulle jag väl tro, att jag skulle få kommentarer på mitt YouTubekonto. Faktum är att det var folk som skrev att jag hade fel om att det var en demonstration. Man sa också att jag skulle inte skriva att det var extremister, som var med.

Det kändes inte bra för jag tyckte nästan att det var hotfullt. Jag har ju skrivit här att jag inte är intresserad av politik ett enda dugg. Jag blockerade avsändarna och tog bort kommentarerna. Men det tycks vara så, att det inte går att radera hur som helst, för det står fortfarande på min sida att det finns 2 kommentarer. Men när jag tittar på filmen där, så syns det inte.

Jag har fått stöd idag av HDRfotografen. Han säger att jag inte har nåt stötande i filmen och han visa mängder av bilder från oroligheterna nere i Centrum på mycket proffsiga bilder.

Tänk att folk överhuvudtaget skriver om min film! Det är de första kommentarena jag har fått från YouTube. Och filmen har hittills visats 363 gånger sen den 1 maj.

Jag har visat en annan film från Youtube tidigare och den har haft 314 gånger. Den är inlagd den 14 december och har alltså blivit slagen idag av en "extremistfilm" på 3 dagar. Den som följer nu är bra mycket trevligare.  

Nu har jag i alla fall fått skriva av mej lite oro och hoppas att inget mer otäckt händer på den sidan.

Dagens citat:

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Hieronymus.

Inga kommentarer: