Nelly.com

måndag 3 maj 2010

Nåt litet får det väl bli.

Jag har ingen större inspiration idag, så vad som kommer är en överraskning för mej själv också.

Idag har jag tagit mej tid att läsa igenom vad mina vänner har skrivit. Det var längesen jag hann med det. Det har bara blivit tid till att besvara kommentarerna på ett tag.

Jag blev plötsligt så intresserad av att bli avritad. Så här snyggt blev det.

:-D

Andy Warhol har haft förmånen att avbilda mej tidigare.

:-D.

Ja, så har jag varit affisch-flicka också. Eller heter det månne gatflicka?

Nu till nåt allvarligt. I dagens Helsingborgs Dagblad, står en artikel om strömavbrott, som drabbade massvis med människor både länge och väl. Vad var orsaken att flickan gjorde så?

Nu blev det inte så skämtsamt längre, så jag slutar nog för idag.

Dagens Citat:

Jag har upptäckt paradoxen att om jag älskar tills det gör ont,

så finns det ingen smärta längre, utan bara kärlek.

 Moder Theresa.

Inga kommentarer: