Nelly.com

fredag 5 februari 2010

Carola.

I morse läste jag ett uttalande av Carola Häggkvist, som jag inte kan förstå. Det kommer längst ner som Dagens Citat.

Gert Fylking vill att Carola ska hålla käften och inte uttala sej om homofiler. Det läste jag om för nåt år sen och blev väldigt förvånad över hennes syn på avvikande människor. Till och med Jonas Gardell, tyckte att hon inte var speciellt vettig i sina åsikter.

Här kan du läsa om att Carola har ett fadderbarn i Haiti. Det var i samband med detta, som hon gjorde sitt underliga uttalande. Jag kan inte med hennes människosyn. Hon har gjort lite för många fadäser i sitt liv.

Men jag anser att hon är en av de bästa sångerskorna vi har i Sverige. Här får du ett prov på hennes sångkonst i början av sin karriär.

Dagens Citat:

Det står i Bibeln att det här ska ske i sluttiden.

Carola Häggkvist.

Inga kommentarer: