Nelly.com

måndag 15 februari 2010

Så här känns det bättre!

Jag är lite tröstad idag. Vi ringde och bokade biljetter till Cypern idag. Sibbelins yngsta dotter fyller 50 år i april och hon får en resa med man och son till Cypern i 50-årspresent. Eftersom vi överraskade hans äldsta dotter på hennes 50 åriga födelsedag nere på Fuerteventura, kändes det rätt att träffa den yngsta på hennes resa också.

Bilden på kartan har jag lånat hos Coralbay. Vi har aldrig varit på Cypern, så de ska bli spännande att se hur där ser ut. Vår resa går till Fig Tree Bay och vi kommer att bo där allihopa. De reser en vecka före oss och stannar i 14 dar och det ska vi också göra.

Den bilden har jag också lånat på nätet. (Jag glömde skriva upp var). Stranden i Fig Tree Bay lär vara riktigt bra och så ser det ju ut på den här bilden.

Jag undrar just om vi kommer att få se såna här fina byar. Bilden är lånad av Helsingborgs Dagblad. Idag har jag suttit både länge och väl och letat på nätet efter resguider och fick tag på en hel del läsvärt. Vi brukar alltid vara pålästa på de ställen vi ska besöka. Det är ju så trist att inte veta bakgrunden till ställena och vad man kan rekommenderas att göra och äta.

Nu har jag i alla fall plötsligt blivit mycket gladare. Vi missade ju resan till Gran Canaria den här månaden. Surt!!!

Så här känner jag mej nu.

Där ser du hur glad jag blev. Det blev två likadana inlägg. Jag gjorde nåt fel, men sparat är sparat och det går inte att ta bort. Jag lyckades ta bort det ena i alla fall med hjälp av Mi.

Inga kommentarer: