Nelly.com

lördag 13 februari 2010

Jag kan inte låta bli

Nu har det varit Let´s Dance och vi satt klistrade framför rutan igen, som vanligt. Det kändes härligt med latinska rytmer mitt i vintereländet. Kläderna såg ut som godiskarameller och färgerna var så läckra.

Den jag väntade mej, Marcus Birro, fick ju utgå från tävlingen. Men han passar ju bättre i lite mer kunskapsprogram. Han skyndade ju att tala om att han hade gått till final i På Spåret. Det har vi inte sett ikväll utan valde reprisen i morgon.

Jag blev nöjd med de, som kom med till nästa vecka i Let´s Dance får jag väl säga. De har ju utvecklats under den tiden som har gått och de får väl vara nöjda med att få vara kvar så länge.

De här dansar inte lika bra förstås, men kan roa ändå.

Nu tänker jag gå till sängs, så sov gott!

Dagens Citat:

En man tittar inte bakom dörren, om han inte har stått där själv.

Henri du Bois

 

Inga kommentarer: