Nelly.com

lördag 20 februari 2010

Sen lördagkväll.

Nu har jag sett Eurovisionsfestivalen (långt ord det där). Försnacket gick så här.

Bilden är lånad från Aftonbladet.

De som sen gick till Darin och Timotej var de som jag faktiskt GILLAde bäst.

Sen tyckte jag om Alcazar och tyckte att det var en kanonlåt med bra koreografi. De gick ju vidare till andra chansen.

Crucified Barbara var också bra. Jag tycker annars inte så mycket om hårdrock, men de var bra och fick ju också gå med till andra chansen.

Helsingborgs Dagblad skrev så här och så här.

Jag vill ge en vacker bukett till dem som fick gå vidare till globen. Det är de värda.

Igår var jag "modebloggare" och idag blev jag "schlagerbloggare". Det visar väl vilken bredd jag har. Hi, hi!

Dagens Citat:

Modet gör en elegant kvinna vackrare och en vacker kvinna elegantare.

Christian Dior.

Inga kommentarer: