Nelly.com

söndag 14 februari 2010

Lördagskväll med Olympiad och Eurovisionstävling.

Den låten som Erik Saade sjöng, Manboy, var den bästa låten hittills i tävlingen, förra gången inräknad.

hd.se/noje/torgny-nilsson/2010/02/13/direkt-till-globen-och-tror-jag-en/

Det är inte för att han är helsingborgare liksom jag. Sen gillade jag Andreas Johnson och Hanna Lindblad.
 Jag fattar inte riktigt hur de räknade ut folk, för jag gick ut med Noack mitt i slutet. Här kan du läsa om  tävlingen.

Jag hade ingen aning om att han hade Molly Sandén som fästemö, men eftersom jag såg henne bland publiken och att hon var jätteglad, när han gick vidare fick mej att misstänka lite.

Det blev inte mycket om Olympiaden förstås eftersom jag var ute med Noack en runda i det kalla vädret. Vi har ju haft mer snö nu också. När jag kom hem med honom så var det dags för skidskyttet och det intresserar inte mej, så jag satte mej vid datorn igen.

Dagens Citat:

Ungkarlar lever efter mottot: hellre två ringar under ögonen än en på fingret.

Maria Adorf.

Inga kommentarer: