Nelly.com

lördag 27 februari 2010

Ett härligt sommarminne från Hven.

Jag tänker tillbaka till i somras, då vi var med om en utflykt till Hven, eller Ven, som de flesta skriver. Man vill ha tillbaka den gamla stavningen och den kan jag väl hjälpa till med. Jag bjuder på härliga bilder från den utflykten.

Klicka här så får du se ett bildspel från den gången. Det kan väl vara lite trevligt att titta på fina sommarbilder nu, när det börjar att töa litegrann. Jag gjorde ett så kallat Album på Reseguiden, som kan ge lite mer upplysningar textmässigt. Titta gärna på det också.

I kväll har vi naturligtvis tittat på Let´s Dance igen, men nån vidare presentation av det gör jag inte den här gången. För den som är intresserad har säkert sett det eller kommer att läsa om det.

Dagens Citat:

Männens svagheter ger upphov till kvinnornas styrka.

Voltaire.

Inga kommentarer: