Nelly.com

tisdag 2 februari 2010

Jag har fått utmärkelse.

Så överraskad och glad jag blev för den här utmärkelsen.

Den har jag fått av Princess Charming

Klicka på namnet så kommer du till hennes blogg!

Med utmärkelsen följer vissa regler och reglerna är:

- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it on your blog.
- Link to the person who nominated you for this award.
- Tell us seven interesting things about yourself.
- Nominate seven bloggers.
- Post links to the seven bloggers you nominated

Här kommer sju intressanta saker om mig!

Jag är änka.

Jag är sambo sen trettio år.

Jag har tre mycket vuxna barn.

Jag har sju barnbarn.

Jag har ett barnbarns barn.

Jag har körkort, men har inte kört bil på över tio år.

Jag älskar att resa utomlands på semester.

Jag nominerar: 

Nette

Sussie

Vickan

Syster Yster

Marina

Veiken

Mi

Inga kommentarer: