Nelly.com

tisdag 29 december 2009

Tack så hemskt mycket!

Det här hade vi inte fått se på Grand Canaria. För det här är Tenerife och Puerto de la Cruz. Där har vi tillbringat säkert 25 gånger under vintern. Så nu hade vi ju tänkt oss att byta resmål. Det är ju ungefär svensk sommar på Kanarieöarna under vår vinter. Så skönt att byta miljö också. Det blev ju inte så, precis som jag berättade i min förra blogg. Jag vill därför passa på, att tacka alla för kommentarerna med uppmuntrande tillrop. Det var väldigt gulligt.

Nu till lite roligare saker. Se bilden här!

Vi var i Stockholm 2005 och gick genom Gamla Stan. Här hittade jag den här kossan på en innergård. Själv kallade jag bilden för KOREA, men jag satte också in den på Reseguiden, där jag också skriver och berättar om våra resor. Så många festliga kommentarer jag fick för detta fotot.

Till exempel:

"koolt haha"

"Just det ko.......lt!"

"Hon måste ha haft en j-a fart...."

"oj oj oj, snacka om att "gå in i väggen" :D"

"Är huvudet på insidan, det ser så ut i rutan. Kul bild"

"Då måste väl en hel ko kallas E-Ko (På värmländska säger man e ist.för en !)"

"Undrar vad Stockholms Ko-muuun tycker om detta..."

"Rolig bild,och undrar förstås om den andra halvan är på insidan"

Det fanns några flera kommentarer också, men de var mer intetsägande. Oj, så roligt jag hade när kommentarerna kom. Kanske du kan hitta på nåt värre? Det vore kul att få nya varianter.

Inga kommentarer: