Nelly.com

lördag 6 mars 2010

En liten snabbis

Nu har det blivit sent igen och jag vill bara skriva och tacka alla, som har röstat på mej i Niklas tävling. För tillfället ligger jag etta i tävlingen, men den avslutas inte förrän på söndag, så allt kan hända. Jag hoppas i alla fall att det är flera som vill rösta på mej.

Klicka på Niklas ovan, så kommer du rätt. Rösta i hans högerspalt inte med en kommentar, för det räknas inte. Tack om du gör det!

Ja, så var det ju Let´s Dance i kväll igen. Det var ett väldigt fint och underhållande program. Inte minst Villys framträdande var mycket roande. Men tyvärr det räcker inte för min del. Det blir bara ett skämt. Han är inte tillräckligt bra som dansare.

Därför tycker jag att Stefan skulle fått fortsätta. Jag led med Malin, som blev så ledsen. Men rösterna är räknade och det är "folket" som bestämmer.

Det var ju samma visa för ett tag sen, när Lasse Brandeby fick följa med i program efter program, fastän han bönade och bad att man skulle rösta ut honom. Han var ju dessutom sjuk. "Folk" kan ju inte vara riktigt kloka i skallen, som röstar på det viset.

Dagens Citat:

Smekmånaden är över, när hunden kommer med tofflorna och frun skäller på dig.

Zsa Zsa Gabor.

Inga kommentarer: