Nelly.com

tisdag 2 mars 2010

Lite lätt om klädsel.

Lite nytt på modefronten. Jag har lite förkärlek för La Redoute och deras kläder. De har riktigt läckra saker, som man kan bli sugen på.

Den här skulle jag vilja ha och den finns i kakigrönt, sand och svart. Inte dyr heller bara 179:-.

Den här lilla söta långskjortan kan jag inte motstå. Vit/blårandig är den och kostar bara 230.30.

Så finns det en till långskjorta i min smak. den finns som den här i vitt med grått mönster och i grått med vitt broderi. Kostar 199:-. Passar min stil. Båda dessa är fina till till exempel blåjeans eller vita byxor.

De här sandalerna är också i min smak, men de kan jag inte använda på grund av Hallux Vallux. Men man väl få lov att tycka om dom. De finns i krita, mullvad och blått. Priset för dem är 449:-. 

De här kan jag däremot använda. Lagom klack och hel. Kostar inte skjortan bara 229:- och finns i svart, choklad, lila, grått och vitt.

Alla foton har jag hämtat på La Redoute. Nu har jag lite att tänka på inför sommaren.

Dagens Citat:

Det är det man begär, inte det man får, som säger vem man är.

Barbara King.

Inga kommentarer: