Nelly.com

onsdag 3 mars 2010

Tulpanens uppgång och fall!

Fredagen den 19 februari köpte vi en alldeles förtjusande bukett gula tulpaner med smala röda ränder i.

De var de vackraste vi någonsin hade sett. Så jag bestämde mej att följa dem, tills de var alldeles slut. Så idag tisdagen den 2 mars, var det dags att slänga dem och sista bilden blev tagen på diskbänken. Där låg de för vidarebefodran till skräppåsen.

Här kan du följa dem under de dagar som gått. Det kändes nästan som att ta farväl av en gammal god vän.

Nu har klockan blivit så mycket, att jag nog sätter punkt här för idag. Kom alldeles försent i säng i går kväll, eftersom den bloggen jag skrev då försvann helt när jag skulle publicera den.

Som tur är, så brukar jag markera och kopiera vad jag har gjort och lägga in det i ett Worddokument. Så där fanns allt, bara att skriva av.

Det var nästan att jag satt så där i går kväll alltså.

Dagens Citat:

Män får be om ursäkt för sina svagheter, kvinnor för sin styrka.

Lois Wyse

Inga kommentarer: