Nelly.com

fredag 12 mars 2010

Vad menas med det?

I morse väcktes jag av att det satt en duva på balkongen och kroade eller vad det kan heta. Varje vår är det samma sak.

Vi gillar det inte speciellt mycket, för sömnen blir lidande och möblerna blir nerbajsade.

Är dom bara så fina som de här kan det väl gå an.

Idag har jag jobbat med bilder nästan hela dan. Picasa har blivit uppdaterat, så programmet kan se vad som är ansikten. Då gäller det att identifiera vem det är. Jag har en otrolig mängd foton med ett eller flera ansikten i. Så jag har fått skapa nya album med olika namn. Jag kommer inte att bli färdig på lång tid. Men det är kul. 

 

                                     

Jag skulle nästan behöva två datorer för att kunna ordna allt på en gång. Men tro nu bara inte att jag har en rosa med fjun på eller att jag är en sån där databrutta.

Klicka på bilden, så får du se.

Sussi skrev om flugor. Titta dit får du se!

Att jag skrev sånt här trams, berodde på att jag har väntat på att jag skulle få musik till min "Turistfilm" om Helsingborg.

Jag hoppas att den kunde roa lite.

Dagens Citat:

Njut av livet, det går inte i repris.

Okänd.

 

Inga kommentarer: