Nelly.com

onsdag 3 mars 2010

Jag har blivit nominerad till Veckans Bloggare och fått en Utmärkelse av Mi.

Jag har alltså fått en nominering till att kunna bli Veckans Bloggare hos NiklasC. Gå in på hans sida och om du tycker att jag är förtjänt att få den utmärkelsen, så röstar du i hans högerkant på mej. Om du röstar i en kommentar, räknas inte din röst. Jag känner mej hedrad för detta.

Så fick jag en utmärkelse av Mi. Den ser ut så här.

 Så vill jag skicka denna utmärkelse till tolv av mina vänner, för bestämmelserna är sådana som här:

The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity an creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:

1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they received this award by commenting on their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you received this award.

Här är mina 12 vänner och de kunde helst ha blivit ännu fler:

Eftersom det meddelades att det hade blivit fel i scriptet, så får jag skriva enbart direkt till dem och meddela att jag har skickat dem den här utmärkelsen. Adresserna går inte att skriva ut här, så titta i min vänsterkant, så hittar du dem där. De är utvalda helt utan inbördes ranking.

Annepie.

Fenixmona.

Marina.

Prinsess Charming.

Helen.

Margit.

Nette.

Stattinskan.

Sussi

Veiken.

Mi.

Ama de Casa.

Kära hälsningar till alla mina vänner, som brukar kommentera här hos mej. Jag har fått så mycket av att utbyta tankar med er alla. En liten blomma till alla.

Dagens citat:

Många män har sin första fru att tacka för sin framgång och framgången att tacka för sin andra fru.

Anonym.

Inga kommentarer: