Nelly.com

tisdag 6 april 2010

Nu blir det inte så mycket skrivet!

Det har blivit så, att jag inte har hunnit med att kolla mina bloggvänner på flera dagar. Så det har jag gjort idag. Det har blivit många kommentarer och svar. Men då räckte inte tiden till att bli så utsvävande idag här.

Så avklädd är jag inte och inte så elegant heller. Men jag sitter alltså vid datorn och försöker att få ihop nåt litet i alla fall.

Jag kom inte på mer än att visa La Sagrada Familia, den ofullbordade kyrkan, som från början ritades av den spanske kände arkitekten Gaudi. Vi längtar nämligen tillbaka till Barcelona, där den finns. Vi var där en vecka efter det att vi hade varit med på en kryssning i västra Medelhavet. Den tog också en hel vecka. Ja, då får det väl bli en bild från kryssningen också.

Det blev en bild på ett konstnärlig bukett tillverkad av enbart grönsaker. Ja, så kan det bli, när man inte har tänkt över i förväg, vad man ska skriva om. Men nu tänker jag gå till sängs och nanna kudden. Sov gott min vän, men det är säkert morgon när du läser det här.

Dagens Citat:

Envis blir aldrig vis!

Okänd.

Inga kommentarer: