Nelly.com

onsdag 13 januari 2010

Ett framträdande jag inte kan glömma.

I går kväll såg vi ett program på TV om Susan Boyle och hennes fantastiska framgångshistoria. Jag kan inte glömma, när vi så inslaget på TV, när hon var med i tävlingen, som hon däremot inte vann. Hon kom tvåa, men vad har hänt med de som kom som nummer ett? Jag har inte hört talas om dom.

Fastän jag har både hört och sett detta många gånger nu, så kan jag inte låta bli att få kramp i halsen och nära till gråten. Så vackert hon sjunger. I programmet igår fick hon dessutom sjunga duett med sin Idol Elaine Paige och med kören i Les Miserables, där sången är hämtad ifrån. Det kan man väl kalla för en otrolig framgångssaga.

Idag har Noack fått vara helt ensam hemma ett tag, eftersom Sibbelin och jag hade ärende till banken och skulle handla på Hemköp. När vi kom hem var vi nära på att bli nertrampade av hans lycka att vi var där igen. Sen fick han följa med mej ut på en lång promenad.

Dagens Citat:"Döda inte en mygga med kanon" Från filmen Entrapment.

Inga kommentarer: