Nelly.com

fredag 1 januari 2010

God fortsättning på det nya året.

Nyårsdagsmorgon.

Eftersom vi nu har blivit permanenta Matte och Husse till Noack ett tag, så fick jag gå ut och rasta gossen vid niotiden. Då var det ungefär 6 minusgrader och träden lyste vita av frosten.  Det framgår inte av bilden riktigt, men trädkronorna lyste så fint vita.

Noacks riktiga Matte och Husse reste till Thailand i dag och ska bli där i fjorton dagar, så jag har lite att göra några gånger om dan. Jag kommer säkert att få ännu bättre kondition av det. Sibbelin, kan fortfarande inte gå ut, utan får bli hemma. Skönt för då kan vi andra två sträcka ut ordentligt.

Här sitter Noack och vilar lite, sen han har läst "tidningen" ordentligt. Det finns så mycket att nosa och lukta på för en sån här herre.

Igår kunde jag nästan slagit vad om att det skulle bli många olyckor i samband med fyrverkerierna. Det har ju besannats också. Här kan du läsa om hur det var i Helsingborg.

Men att sådant här skulle hända kunde man inte tro. Att ett litet barn blir bortrövat, ligger väl bortom vår fantasi. Hoppas att barnet kommer tillrätta oskadd.

Fortsatt god fortsättning på det nya året önskar jag dej.

Inga kommentarer: